Mor & Dotter pysselblogg

Snart ett minne blott, eller?

Publicerad 2012-09-08 12:05:15 i Stickning & Virkning,


Dala syfestival blir bara tunnare och tunnare... inte en tygförsäljare, inte "billiga gubben", nej det var nog sista gången jag var dit, tyvärr.
 
Lite garn blev det i alla fall
 
 
Raggsocksgarn i lite höstliga färger och så två nystan zauberball....
 
 
Dessutom slank det ner ett par söta brallor till någon som fyller ett år nästa höst.
 
 
Så här blev mitt hemliga projekt... och så här ser det ut på födelsedagsbarnet som fyller 23 år på måndag!
23 år! Fatta? Vart har tiden tagit väder? Ser jag mig i spegeln så ser jag ju ut som den 25-åring jag var då jag fick mitt första barn... eller?
 
Ser ut att passa bra. Jag mätte på mig själv och la till en halv meter på längden, hihi!
 

Kommentarer

Postat av: Agneta

Publicerad 2012-09-08 12:38:42

Jättefint förkläde, men jag tycker det ser ut som Åsa vänt avigsidan ut eftersom man får läsa namnet bak och fram.

Svar: Ja, det var min första tanke också, men jag tror att hon fotat sig själv i spegeln!
Irmeli & Ellinor Sjölander

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela