Mor & Dotter pysselblogg

Barnkläder!

Publicerad 2012-10-12 12:16:48 i Sy & Textil,

Nu har Lilja börjat blivit mer nöjd att vara själv - gud så mycket fritid man får :D Back to pyssel n´ stuff!
 
Har Börjat sy en mjukisdress till Lilja -måste bara sy byxor och köpa en dragkedja till Tröjan sen får ni se :)
Har också sytt en One Piece till min kompis son. Jag hoppas verkligen att den passar. Jag är ingen hejare på att sy efter mönster utan jag klipper å syr så som jag tror :P Här är iaf bild på den!
 
 
Har sytt lite dregglisar också - en mammas bäste vän! Slipper man tvätta dagarna i ända!
 
 
 
Bjuder på två bilder på min goding också :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela