Mor & Dotter pysselblogg

Loppisuppdatering

Publicerad 2012-11-11 14:08:36 i Loppisfynd,

har det ju inte varit på länge här..
 
 
en söt liten kattfamilj har tagit plats på fönsterbrädan.
 
 
Ett par rådjur till samlingen, det översta i keramik är signerat Knut Brinck 1956 och det understa i porslin har en importstämpel... så den är väl ännu äldre då.
 
 
å så en söt julduk till hon som inte har några sen förut, visst är den festlig?
 
 
Kan jag inte handla själv, så finns det de som vet vad mamma tycker om. Denna fick jag av min norska dotter när jag fyllde år. Norskt 50-tal? Tyvärr omärkt, men söt är den.... få se var jag hittar en plats för denna...
 

Kommentarer

Postat av: träningsblogg

Publicerad 2012-11-11 20:07:11

kram på dig! Vilka underbara figurer! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den på facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du skriver så bra.

/Lina

kram <3

Svar: Tack för det! Vad roligt att du hittat hit, tyvärr så är det lite långt mellan uppdateringarna ibland... kram!
Irmeli & Ellinor Sjölander

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela