Mor & Dotter pysselblogg

Planeringsdagsdag

Publicerad 2012-03-09 19:15:31 i Allmänt,

på Främby Udde skulle vi ha med mitt jobb. Trevligt, men kallt och blåsigt.
Som extra aktivitet skulle vi åka långfärdsskridskor.....jag hatar, nej, jag är rädd
för isar... det har nåt med min barndom att göra. Jag vet inte vad, men jag går INTE
ut på isen! Chefen förstår och låter mig slippa, men vissa av mina jobbarkompisar
förstår inte......det är ju i och för sig deras problem. Vill de visa sig duktiga... so what jag
bryr mig inte, som tur var hade jag kontorstjänst den dagen och kunde inte vara med
på den förbannade skridskoåkningen. Men vackert är det där ute, på Främby Udde.





Varför kan man inte acceptera varandras olikheter och rädslor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela