Mor & Dotter pysselblogg

Provar att sy lite

Publicerad 2012-06-16 15:50:21 i Sy & Textil,

inte går det fort... men vem har bråttom? Jag har ju hela sommaren på mig. En sak som jag förundras över varför det mesta är uträknat för högerhänta personer... som symaskinen, där det mesta är halvaoutmatiskt, men knapparna sitter på höger sida!

Det blev i alla fall ett kuddfordral med den vackra vallmon från Urban Threads



Tygerna och spetsen kommer från förrådet!



Å så en liten t-shirt till bebben! Broderiet kommer från Dream Designs!



Visst är de söta? Få se nu vilket pris jag får betala för detta i form av värk till kvällen... men nåt
måste man ju göra! Ute går det inte att vara idag, regnet vräker ner. Vart ifrån kommer allt regn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela