Mor & Dotter pysselblogg

Inte är det bara en tår man fäller

Publicerad 2012-06-07 17:54:55 i Allmänt,

när man får så här fina blommor







Ända från Trondheim...levererade fram till dörren...av skolbusschauffören!

Som många av er vet så bor jag ju i skogen utan reguljär busstrafik, så egentligen skulle jag själv behöva ta mig till caféet 8 km bort för att hämta leveransen. Men så ringer chauffören som kör skolbarna och säger att han tar med dem! Det är service det! Så kan vi ha det på landet!


Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2012-06-07 19:00:59

Vilken TUR att busschauffören var så snäll! Men jag vet en firma som skall få en klagan...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela