Mor & Dotter pysselblogg

Igår var det luftning

Publicerad 2012-06-13 10:55:15 i Sy & Textil,

av mor igen, vilken tur jag har som har en dotter så nära som ser till o få ut mig. Igår tog vi en tripp till Anki i Grycksbo, hon har nämligen tygrea igår och idag! Du som aldrig varit dit...ÅK DIT! Hon har hur mycket fina tyger som helst och hur mycket uppsytt som helst, så jag lovar du får massor av inspiration!

Dessutom är Anki en person som verkligen bjuder på sig själv, synd att vi bor så pass långt ifrån varandra annars så skulle jag mycket väl kunna häcka där ibland och vara med på hennes syträffar.

Här kommer lite bilder på mina fynd




Uggletygerna är väl fantastiska? Vad det ska bli? Ja, OCH som ungdomarna säger. Det rosa lurar jag på om det inte skulle kunna vara fint i en väska...



Min göra-lista när jag kan använda armen igen börjar bli lång nu.....

Idag ska jag träffa sjukgymnasten så får vi se hur mycket jag kan börja röra och belasta armen. Men det lilla jag har testat känns inte bra.... kan t ex inte äta än med höger hand, så högt kan jag inte få upp den utan att det tar emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela