Mor & Dotter pysselblogg

Loppisfynd

Publicerad 2012-01-04 15:43:29 i Loppisfynd,

tog en paus från syrummet och åkte in till stan och käkade lunch på Kina-Tai med gubben. Efteråt tog vi en sväng in på Emmaboden, jag fyndade lite gamla julsaker som de sålde ut till halva priset. En minitrearmad ljusstake i trä för julgransljus och några andra fina små ljusstakar



Denna gav jag 25 kr för i superskick, och småljusstakarna 5 kr/st.



Å som av en händelse så stod där en havregrynsburk! 75 kr, aldrig sett nån liknande!





För 25 kr fick jag denna superfina trådhållare till syrummet, med plats för
20 rullar!



Nej, nu måste jag tillbaka till syrummet!

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2012-01-04 19:23:03

NU HAR DU GJORT FINA FYND IGEN...........SÅ MAN BLIR AVUNDSJUK :)



Postat av: Eva

Publicerad 2012-01-04 19:23:29

NU HAR DU GJORT FINA FYND IGEN...........SÅ MAN BLIR AVUNDSJUK :)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela