Mor & Dotter pysselblogg

En ny löpare på gång

Publicerad 2012-01-03 19:13:24 i Sy & Textil,





Måste ju ha nåt att byta med när juldukarna snart ska bort. Mönstret är eget påhitt och tygerna kommer
som vanligt från lagret.

Idag har jag tagit min första promenad efter ridolyckan, det känns ingenting av revbenet när jag sitter... men
när jag går så känns det för j...igt! Undrar hur länge smärtan sitter i? Sova går hyfsat nu när jag lärt mig
vilken teknik jag ska använda när jag vänder mig.

Ute har det börjat blåsa igen, så det är väl dags att plocka fram alla stearinljus igen. När Dagmar var igång
förra veckan så fick vi ett rejält strömavbrott, hoppas vi klarar oss denna gång.

Kommentarer

Postat av: Maria Linde

Publicerad 2012-01-03 23:04:24

Snygg löpare kul med hästar i olika färger.



Maria L

Postat av: Maria Linde

Publicerad 2012-01-03 23:06:04

Snygg löpare. Kul med hästar i vårfärger

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-03 23:06:31

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela