Mor & Dotter pysselblogg

Det gick inte så bra

Publicerad 2012-01-01 11:19:50 i Djur och natur,

häromdan för mig och Crillemannen.........



Crille fick panik när vi var ute och red och störtade rakt igenom snårskogen, det enda jag tänkte på var att inte få någon kvist i ansiktet... men så blev det plötsligt för trångt mellan träden så jag slog i mitt högra ben och gjorde en luftfärd och landade med bröstkorgen på en sten. Summa, knäckt revben och en rejäl mjukdelsskada på skenbenet. Men som hästfolket säger, man ska åka av 100 gånger innan man är en fullgod ryttare.... så jag har väl 99 kvar då!



Så nu får han stå och hänga i hagen med kompisen Loa tills matte har läkt ihop igen!

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2012-01-03 18:30:27

Irmeli!! Jag hoppas du läker fort så du kan vara med på nästa broderiträff.



Krya på dig!!!



Eva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela