Mor & Dotter pysselblogg

Denna vecka

Publicerad 2012-02-26 15:47:16 i Djur och natur,

har varit min vattenvecka...



12 hinkar morgon och 12 hinkar kväll har jag kånkat när det varit som värst.
Nu blir jag avlöst ikväll, det är tur att vi kan vara två om det!



"törstiga gänget", det går lite extra med vatten nu när det har varit så varma härliga
dagar och det dessutom är dags att sätta ny päls. Crille och Loa kan man borsta hur
mycket som helst, det bara rasar lös päls!

Förutom allt vatten så bär jag x antal vedkorgar också per dag. Jisses vilka armmuskler jag
kommer att få, det blir perfekt tills det är dags att börja gräva i trädgården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela