Mor & Dotter pysselblogg

När man är borta från bloggen ett tag så rasar allt...

Publicerad 2011-05-31 09:36:24 i Allmänt,

ja vad är det här då? Ingen headerbild! Vem har snott den?!

Iaf så kan jag börja med att förklara min frånvaro som varat i en månad :O
Jag har haft alldeles för mycket skola att tänka på. Men jag har även hunnit
med att bygga växthus, eller rättare sagt Viktor byggde växthus! Men jag satt
ner tomatplantorna i marken helt själv! Sen har vi stylat om hans vardagsrum
och gjort en liten renovering av köket, bilder kommer imorgon! Min kamera
är tydligen kvar där ute slarvig som man är. Fick också Irisplantor av moster
som jag kan visa sen också. Men tills dess får ni nöja er med... hmm...
*ser efter om jag hittar något på datorn*...
Systern och Jag! Imorgon ska vi ut på partaj i Falun för då kommer hon äntligen hem! Och mamma och moster: Nej, ni får inte vara med. Ni får vänta tills midsommar ;)
(Ska fixa headern också!)
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela