Mor & Dotter pysselblogg

Denna tavla har Ingeborg gjort

Publicerad 2011-05-02 18:11:35 i Stickning & Virkning,



Visst är den fin? Hon gör såna här på beställning, med valfri färg på häst och päls, jag
förmedlar gärna kontakten om nån är intresserad.

Är man kulla så kan man ju bara inte låta bli att älska dalahästar!

För övrigt så stickar jag vidare på min stjärnhop, det är många maskor per varv nu
så det går lite sakta.......



och speciellt krångligt just nu när jag är uppe på rosa/rosa igen, det är skitsvårt
att se vilken som är bottenfärg.....rena chansningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela