Mor & Dotter pysselblogg

Vilken kanondag

Publicerad 2011-03-12 17:14:01 i Allmänt,

det har varit idag, började med en ridtur på Loa tillsammans med gubben och grannflickan
Linnea. Massor av folk träffade vi - trots att vi bor i glesbygd, ha ha.

Efter det tog vi en fika i växthuset



Efter ridtur och fika var jag så stel i rygg och rumpa så jag tog en promenad
genom byn. Där hittade jag två män på ett tak - Tomas och Andreas, de har
kommit på idén att byta tak på huset mitt i vintern!





Torrt och fint hittills i alla fall.

Imorgon blir det veteranbilsmarknad i Romme och sen långpass på jobbet
som sträcker sig till måndag morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela