Mor & Dotter pysselblogg

Vardagsrummet

Publicerad 2011-03-03 12:18:03 i Inredning,

myshörnan och musikvrån.
Har köpt massa fina ljushållare :)
Dom är köpta på Ica Maxi och ÖB. Det är sånna ställen man shoppar inredningsprylar på när man är fattig student! För att inte glömma Rusta, Jysk och Ikea också :) Ikea ska vi ju till imorgon!
Den snygga tvbänken är från rusta, 500 kr. Fast den kostade egentligen 1000 kr men lite rea har ingen dött av :) Fick dessutom den snygga ryamattan gratis för den slog aldrig kassören in hihi!
(den är grönare i verkligheten)
Måste ju visa tavlorna jag gjorde i sommras också. De är gjorda mid torrnålstryck, riktigt kul! Dock säger mina kompisar att jag ser ut som Mona Sahlin! Vet inte riktigt hur jag ska ta det.
Och sist men inte minst,min uteplats som är lika stor som halva lägenheten... Låt mig presentera på 20 kvadrat... MIN UTEPLATS!
Haha! Nej inte mycket att skryta med. Uteplatsen ligger uppe på ett garage. Jag har ett litet trädäck och sen är det asfalt. Men Man kan göra mycket åt det till sommaren tror jag :) Lite blommor och mys! Kanske nå vettigare stolar? Kanske ett bord? En grill? Eller varför inte en säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela