Mor & Dotter pysselblogg

Nu är tulpanlöparen klar!

Publicerad 2011-03-04 18:54:02 i Sy & Textil,



Mönstret kommer från Tyger och Ting, liksom tygerna. Jag köpte ett
färdigt kit för första gången "i mitt liv", och det var helt suveränt. Alla
tygerna (tror det var 11 st) på en gång, bara att skära och klippa ur
och sy ihop. Fantastiskt! Det kommer jag nog att köpa flera gånger.

Snabb leverans var det också. Tyger och Ting har många fina mönster
från en designer som heter Solbritt, hon har även gjort ett mönster
till en löpare med snödroppar och en med pärlhyacinter. Jättefina! Vi får se
vad det blir nästa gång!!

I morse plockade jag upp syrran och dottern och så drog vi iväg till
Gävle och det stora varuhuset Ikea, vad detta utmynnade i tar vi en
annan dag. Trevlig helg allihop - min helg ska jag tillbringa på jobbet!



Jag kör, syrran sitter bredvid och dottern i baksätet med kameran i
högsta hugg!

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2011-03-04 19:21:49

Oj vad den blev fin ;)

En Trevlig helg önskar jag Mor och Dotter.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela