Mor & Dotter pysselblogg

Nu har det gått ett år sedan

Publicerad 2011-07-09 11:41:25 i Djur och natur,

Killemannen Milou fick somna in....



Tolv och ett halvt år fick vi tillsammans.....min fjärde samojed. Under mitt
liv har jag haft en hund vid min sida i över 40 år, så lite tomt är det.

Skulle gärna vilja ha hund igen, men just nu funkar det inte i mitt liv med jobb
och allt. Dessutom är jag ganska enkelspårig när det gäller hundraser, för mig
finns det bara samojed men som klimatet ser ut nu för tiden så är det inte
ämnat för polarhundar tyvärr. Fast å andra sidan så har jag bekanta som
varje sommar rakar sina samojeder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela