Mor & Dotter pysselblogg

Classic Car

Publicerad 2011-07-29 15:18:04 i Loppisfynd,

i Rättvik börjar på lördag, först ut är Damrallyt och förra året såg vi ut så här, Ulrica, Nettan och jag.

Den fina Mercuryn är Ulricas mans.



I år ser mitt outfit ut så här



En 60-tals klänning som jag köpt på nätet, liksom väskan. Pyntet har jag sen
tidigare.



I år åker vi i min Vauxhall Cresta från 1959



Så nu några timmar innan det bär av till Rättvik så byter jag drivknutar och
monterar nya stötdämpare.... medans maken sitter på åkern och vänder hö! Ha ha!



Förra året kom vi bland de tio bästa av cirka 100 startande. Inte illa!
Jätteroligt är det - kom och titta!

Kommentarer

Postat av: carina i Ockelbo

Publicerad 2011-07-29 21:16:37

Jösses är du så haj på motorer så du fixar sånt på egen hand.Själv håller jag mig med en mekaniker som får sköta bilarna ( sambon ). Lycka till nu i Rättvik. Häftigt med en sådan bil.

Postat av: Eva

Publicerad 2011-07-30 15:53:45

Lycka till i Damrallyt!!1

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela