Mor & Dotter pysselblogg

Tvåändsstickningen fortsätter

Publicerad 2011-01-31 17:05:00 i Stickning & Virkning,

Efter att ha stickat klart presentvantarna så har jag nu lagt upp ett par i oblekt tvåtrådigt med marinblå hjärtan i mudden. 






 



Som vanligt har jag inget riktigt mönster, utan tar lite här och där. Får jag till det som jag tänkt så sätter jag fyra hjärtan i en "klöver" på handryggen.....

Varför finns det så lite mönsterböcker för tvåhändsstickning? Nån som har tips på var man kan få tag på roliga mönster?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela