Mor & Dotter pysselblogg

Ibland får man fuska

Publicerad 2011-02-28 16:00:39 i Sy & Textil,

lite, eller hur? Jag har gjort nåt jag aldrig gjort förut.....skickat efter ett kit till en bordslöpare.

Köpte ju mönstret till Tyger och Tings tulpanlöpare på Syfestivalen.......men det ska ju vara
så himla många olika tyger jämt, och aldrig så har man tyg som man tycker passar ihop.
Trots att skåpen är fulla! Hihi

Så nu har jag handlat!



och nu ska jag sy mig en härlig vårlöpare i nio olika tyger.

Horizon here I come!

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2011-02-28 18:10:01

Ja ibland får man fuska :)

Men det är konstigt det där med tyger, fast man har skåp och lådor fulla så har man inget som passar iallafall.

Ha det gott//Eva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela