Mor & Dotter pysselblogg

Imorse gick jag upp tidigt

Publicerad 2011-04-16 16:46:02 i Djur och natur,


och tog en härlig morgonpromenad i Nyhyttsskogen. Det är underbart
att gå där tidigt på morgonen alldeles ensam och lyssna på alla fåglar.
Idag hade jag tyvärr inte turen att stöta på någon fyrbent kompis, men
vi har haft lite älgar som har rört sig häromkring senaste veckan.



Tyvärr så glömde jag handduken, eller var det modet, annars så hade
jag ju kunnat passa på o tagit morgondoppet samtidigt!




Det är ett så härligt ljus på morgonen.




Så här ser det ut när man kommer ut ur skogen, genom hästhagen och
ner mot huset. Lite grått än så länge, men snart blir det grönt!



Nu ska jag hem och hämta plånboken och ta en tur till storloppisen i
Hedemora ishall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela