Mor & Dotter pysselblogg

Fyndet från loppisen i Långshyttan!

Publicerad 2011-04-04 19:02:03 i Stickning & Virkning,

50 spänn!! Ni som är insatta vet ju vad en ny kostar och denna var i NYSKICK!



Nog för att jag redan har en nystmaskin, men det är ju alltid bra att ha en i reserv!
Eller hur?

Sen köpte jag en Kardemummaporslinsburk till min samling av blåvitt porslin och
en härlig vitblå emaljmugg som bara var sååå fint patinerad......... bild kommer
en annan gång.

Idag har jag haft en ledig dag = fönsterputsning. Bor i ett stort hus med massor av
fönster  (självförvållat) så det är bara att sätta igång, av 57 fönster har jag idag putsat
19....... har lite kvar alltså. Fick låna en specialskrapa av min granne Pernilla och den
underlättade en del faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela