Mor & Dotter pysselblogg

Äntligen!

Publicerad 2011-04-13 19:32:45 i Pyssel,


58 rutor senare är jag äntligen klar med vårputsningen av fönstren!
Här ser ni fönsterväggen i vårt vardagsrum...8 meter vägg...11 rutor
och på sidorna 6 mindre rutor på var sida.


Jag är sån, att när jag städar så stökar jag till först........vad beror det på?





Men det blir fint när det blir klart!
För att ni ska förstå hur mycket fönster det är så får ni en bild här ifrån
i somras. Den stora baken ni ser är min kompis Milou, samojed som tyvärr
fick ge upp förra sommaren R.I.P.



Och en vinterbild.


Lite skillnad som sagt var. Nu när fönsterputsningen är klar så kan jag
tryggt luta mig mot lövräfsan...haha.

Fast på fredag är det stickträff och på söndag broderiträff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela