Mor & Dotter pysselblogg

Nu har jag bestämt mig!

Publicerad 2013-01-29 15:39:00 i Allmänt, Trädgård,

Vaknade i natt när jag sov jour på jobbet och visste att nu får jag se mig besegrad. Snön kommer jag aldrig att kunna göra något åt, så nu beställer jag isolerplast till mitt växthustak. För det är inte roligt när det blir så här varenda vinter
 
 
Jag har ju två sammansatta växthus, och denna del - den äldsta - har så dåligt lutning så snön rasar aldrig av, utan ligger och gottar till sig och blir supertung när det töar. Sex rutor brakade totalt, plus att det säkert är sprickor i några till. Jag vill inte så gärna gå in där nu när det ser ut så här. Men nu är ett nytt plasttak beställt från Willab!
 
Snart kör ju odlingssäsongen igång och då gäller det att vara beredd!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela