Mor & Dotter pysselblogg

En liten sväng

Publicerad 2013-02-04 13:38:00 i Loppisfynd,

till Borlänge blev det i helgen. Vi var bland annat på loppisen som håller till ute vid Coop. Mina fynd blev ett par vackra glasljusstakar
 
 
Vet inget om dem, men de påminner mycket om mina blå Orrefors-skålar i stil och tygnd. De är även skurna likadant på undersidan... dessa är dock i ofärgat glas. Tunga som bara den!
 
 
En storguldfärgad CAP-burk kunde jag inte låta stå kvar, när priset bara var en femtiolapp! Den rymmer nog
ett par liter. Den lilla som jag haft sen tidigare kostade nog lika mycket i inköp. Dessa guldfärgade ser man inte så ofta. Vet ej om de är tidigare eller senare än de blå.
 
mer
 
 
Storebror och lillebror!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela