Mor & Dotter pysselblogg

Ny vagn!

Publicerad 2012-11-12 13:24:59 i Allmänt,

Låt mig presentera mitt nya projekt, Emmaljunga Princess från mitten av 80talet!
 
Bilden visar vagnens finaste sida, Andra sidan är chassiet inte putsat och hjulen inte tvättade. Vagnens klädsel var trasig och ganska så bra solblekt! Men nu har jag rivit isär allt och ska sy nytt! Spännande :) Om jag gillar att köra med den så kanske den får nya däck också. Detta ska vara Emmaljungas största liggdel genom tiderna! Alltså borde Lilja kunna sova i den tills hon blir två :) Har inte riktigt bestämt hur klädseln ska bli men ska till Tygaffärn idag och inhandla lite :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela