Mor & Dotter pysselblogg

Secondhand fynd :)

Publicerad 2012-08-08 22:05:57 i Loppisfynd,

Här kutas det på loppisar och secondhander för fullt! Hittade två par sparkbyxor idag på Pärlan secondhand. Och den lilla bodyn har mormor köpt på facebook!
 
 
Så nu får väl endå bebisen ta och komma ut snart! Har ju inte passerat bfdatum än men jag är redan otålig... Haft känningar söndag och måndag sen på tisdag var det hellugnt men idag har jag haft känningar igen, ska jag gå såhär i två och en halv vecka innan dom måste sätta igång mig? Pust! Tur att jag har mamsen som drar iväg mig på lite skoj utflykter sålänge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela