Mor & Dotter pysselblogg

Nya lägenheten!

Publicerad 2011-03-01 08:13:35 i Inredning,

Här är en liten sneakpeak på nya lägenheten.
Som ni kanske ser så är min inredningsfärg grönt. Jag gillar grönt, fast kanske inte lika mycket som jag gillar rosa... men det är snyggare att inreda i grönt. Rosa har man på kläderna.
Fick mina möbler från ikea igår - soffa, fotöljer och sängram. Så det blev att skruva en massa innan det var dax att gå och lägga sig. Soffan var för j*vlig att skruva ihop... den stämde liksom inte men sen insåg vi att vi gjorde fel. Man lär ju tydligen skruva fast rätt skruv först ;)
Nu på fredag ska jag, mamma och moster till Ikea irl också. Shoppa lite små prylar, nån byrå och kanske lite hyllor. Måste ju ha någonstans att göra av mina pysselgrejer...
Jag kommer att lägga upp fler bilder sen när jag laddat batterierna till kameran.
(om nu kameran vill funka idag...)

Kommentarer

Postat av: Irmeli

Publicerad 2011-03-01 11:22:03

Kul o få se nya lyan, det där kommer att bli kanonbra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela