Mor & Dotter pysselblogg

Mitt liv består för tillfället av

Publicerad 2012-05-26 18:21:15 i Hem & Hus,

små blå morfinpiller och extra starka alvedon...



Crille och jag hade lite roligt i skogen (tyckte han), jag flög i en fin liten båge...
o landade på höger axel så nyckelbenet trasades sönder fullkomligt.

Så nu går jag här med armen i mitella o väntar på operation. Den blir på tisdag,
en vecka efter olyckan. Svensk sjukvård! Är man frisk i övrigt så får man åka hem o
ställa sig i operationskön...

Jag har konstant ont, mår illa av medicinen och sover mest. Det mesta känns skit.
Jag kan inte göra mycket utan hjälp eftersom högerarmen måste hållas helt stilla
hela tiden. Får inte lyfta nåt på minst sex veckor och är sjukskriven i tre månader...

Så ser mitt liv ut just nu, ute skiner solen och jag har som vanligt miljoner projekt som
jag vill göra.

Kommentarer

Postat av: Carina i Ockelbo

Publicerad 2012-05-26 21:21:37

Men fy vilken otur du har. å lång sjukskrivning med,

efter op skall du väl slippa värken iaf får man hoppas

Postat av: Maria Linde

Publicerad 2012-05-26 21:58:36

Stackars dig hoppas att axeln blir bra så du kan göra allt du vill. Men du har ju något kul att deframemot att bli mormor livets efterätt.



Kram Maria

Postat av: Eva

Publicerad 2012-05-28 21:18:43

Krya på dig Irmeli!!!!

Kram Eva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela