Mor & Dotter pysselblogg

En mor-dotter dag!

Publicerad 2012-03-31 18:56:33 i Pyssel,

kan till exempel vara att man tar en sväng till Sandviken och syfestivalen/antikmässan.
Jag fyndade lite garn, det lila spräckliga för 30 kr/nystanet och det andra för 20 kr/nystanet.
Helt ok pris! Sen hittade jag även en stuvbit gul fleece som passar utmärkt till en snuttefilt
jag ska sy.




Lite roliga och gulliga knappar, såna får man aldrig för många av!



och på antikmässan ramlade jag över dessa vackra plåtburkar som jag fick till
ett mycket bra pris, 200 kr för båda!



Vi avslutade dagen på Ikea, där lite smått och gott hamnade i vagnen, bland annat
så köpte jag en brandfilt att ha i köket - något som vi pratat om länge men inte köpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela