Mor & Dotter pysselblogg

Något som jag inte begriper

Publicerad 2012-02-01 18:35:04 i Sy & Textil,

är att så fort jag tänker mig en tur in i syrummet......så kommer Inga springande efter och ska vara med. Men titta vad hon stökar till!!



och jag som bara behövde ett par små tygbitar för att sy en liten syetui-uggla....



Med uppfällbara vingar....



Nåja, det är väl bara att städa efter henne för det gör hon aldrig själv!

Allt sytt i brodermaskinen, med undantag för några små handsydda stygn. Materialet
fanns som vanligt i förrådet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela