Mor & Dotter pysselblogg

Här sys det!

Publicerad 2012-04-20 11:59:29 i Sy & Textil,

Jag fyndade massa tyger när jag och mamsen var till sandviken på syfestival. Så lite bebiskläder blir det att sy. Hitills är har jag hunnit med att göra en fleeceoverall och en omlottröja till bebis.



  



Fyndade massa knappar också, 20 kr för ett helt rör! Så de blev tre rör och några knappar till :)

Man hinner inte mycket när man har hela huset att renovera och bebisen kommer i augusti. Men fira påsk hann vi iaf. Här är en bild på mitt mästerverk till tårta!



Sen måste man hinna gosa lite med katterna också, eller iaf våra katter för dom blir helt knäppa om man inte gosar med dom.


Missan


Dojjan

Nej nu ska jag städa övervåningen och kanske sätta upp lite lister och sen måla klart hallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela