Mor & Dotter pysselblogg

Tänk att man lyckas pricka

Publicerad 2011-03-15 17:40:26 i Djur och natur,

in rätt dag att vara ledig på - underbart väder idag igen! Tog en promenad i skogen - ja, jag bor ju i skogen så vartannars? Man åker ju inte in till stan för att promenera precis!





Ser ni att jag har nåt "skit" på linsen? Nu har jag tagit bort det!

Egentligen skulle jag väl vara inne och göra lite nytta, men inte när det är så
här härligt ute. Istället blir det en stund med stickningen och en god bok i öronen
sittandes i växthuset och sen en tur med Loa. Några andra som också gillar
att vara ute är katterna. Det är ett fasligt spring ut och in genom dörren nu -
det är ju mars!



Jonas



Lotta



Ett annat vårtecken är ju detta, svärfar Pelle som håller på med veden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela