Mor & Dotter pysselblogg

Sy-LAN

Publicerad 2011-03-25 10:12:06 i Sy & Textil,


hos Marie igår, men istället för att pimpla en massa Coca-cola och käka pizza som
jag hört att andra "lanare" gör, så bjöd Marie på en jättegod tomatsoppa!







Tycker du att det ser rörigt ut? Det brukar se ut så här när vi är i farten, men
jag lovar det är ett organiserat kaos. Nåt som vi inte har tålamod till är dock att
läsa igenom mönstret ordentligt innan vi börjar.....så idag bakåtsyr jag!

Emellan all sprättning så bakar jag bullar, nåt det var evigheter sen jag gjorde.
Häromdan fick jag en liten pik om att det skulle vara gott med hembakt, så why not.



Ska jag skicka några till Trondianerna?

Nu väntar en långhelg på jobbet med två jourpass, men jag ska inte klaga
för jag har ju varit ledig i 10 dar!

Trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Ellinor

Publicerad 2011-03-25 12:53:15

Du kan skicka några till mig! :)

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-03-25 13:54:38

mammas bullar ser alltid godast ut ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela