Mor & Dotter pysselblogg

På min granne Peters trappa

Publicerad 2011-03-01 18:39:46 i Djur och natur,

kan det se ut så här en solig dag




Visst är de sköna?



På sommaren händer det ibland att de går över byvägen och upp till oss och kollar läget.

Eftersom det var en sån härlig dag så fortsatte jag min vandring i byn till nästa granne, och där
träffade jag det här gänget. De är inte helt lätta att få på med på bild.....



Från vänster Joshi och Pax och bakom dem valpen Cid. De blev så här glada för de
förstod att det vankades långpromenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela