Mor & Dotter pysselblogg

Måste skaffa en ny kamera!

Publicerad 2011-03-22 15:18:36 i Allmänt,

Min kamera fungerar inte, plus att jag har massa plugg nu när de är tenta vecka denna och nästa! Men jag ska skaffa en ny kamera... Har iaf lånat pojkvännens kamera och tatt kort på ljuslyktorna jag köpte idag :)
Jag köpte små fat som ser ut som blommor också att ha under. Blev väldigt fint! Bra att ha ovanpå en byrå där man inte vet vad man ska ställa annars!
Tog också kort på gardinerna som jag sydde till Viktor förra veckan. Nu syns det inte så bra på bilden men väggen är mörklila och passade så underbart bra med gardinerna. Det blev sådär gräsligt men endå snyggt på nå vis.
Nu måste jag fortsätta plugga så jag blir klar med allt och klarar alla tentor! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela