Mor & Dotter pysselblogg

En present

Publicerad 2011-03-07 19:47:56 i Sy & Textil,

till en vän som fyller år imorgon på internationella kvinnodagen. Grattis Lena!


Något att ha dina tvåändsstickningsprojekt i!

Men det har hänt mera i syrummet idag, jag har sytt klart min fruntimmersväska
i jeans, eller nja den är inte riktigt klar......sista kanten ska sys ner.



Nu får det räcka med att sy idag, istället tar jag tag i ett par stickor tror jag.

Å du som undrar vad jag åt till lunch.....lite inspirerad blev jag allt av Jonas
jaktlycka. Även jag tog något från skogen - kantareller, men istället för råttan
fick det bli lövbiff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela