Mor & Dotter pysselblogg

Är man som jag gift med en

Publicerad 2011-03-29 19:38:11 i Inredning,

bilmekaniker, som dessutom har bilverkstaden hemma på gården vilket
i sin tur gör att alla verktyg hamnar där till sist..... och kanske får en idé
som kräver verktyg.......

då har man två alternativ

1. rengör verktygen före användning
2. använd handskar

det där med att rengöra oljiga verktyg har jag gett upp för länge sen, så
det blir alternativ 2 för mig!



bara för att sätta upp ett par tavellister i sovrummet. Funderar skarpt
på att investera i en egen skruvdragare!




Nu ska jag fylla dessa med lite foton hade jag tänkt, vi får se vad det
blir. Bilder kommer senare, för nu är det kväller och jag har två långa
dagar framför mig med arbetsplatsombudsträffar och ett möte på
jobbet.

Ha det gott därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela