Mor & Dotter pysselblogg

Var en sväng till stugan

Publicerad 2011-07-02 10:00:27 i Hem & Hus,

för att förbereda semestern, oljade verandagolv





Stugan är påbyggd typ fem gånger så det är mycket olika material hit och
dit, mycket är återvunnet från andra byggprojekt, så nu känns det i alla
fall skönt att verandagolvet har en och samma färg! =)




Passade på att plantera lite överblivna sommarblommor också, jösses vad
gräset är högt. Vi har knappt varit här sen vi började med badrumsrenoveringen
för sisådär sex veckor sen.



Jag hann även ta fram min gamla trotjänare Janome 3000 och sy lite draperier
också, så nu kan jag bara njuta och bada när jag är i stugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela