Mor & Dotter pysselblogg

Tada!

Publicerad 2011-07-11 13:02:13 i Inredning,


Har haft så mycket folk i huset sedan midsomras så jag har helt glömt att visa vårt fina
badrum - som blev klart dagen innan midsommarafton!



Mest nöjd tror jag att jag är med duschväggarna - tar ju ingen plats alls när
de är invikta.



I vinter kommer jag nog att uppskatta handdukstorken och golvvärmen...



Kommoden Carl Larsson från Björbo Badrum är ju så fin!



Bakom draperiet döljer sig tvättstugan, dvs tvättmaskin, torktumlare och varmvattenberedaren.



Ja, ett helt ok badrum helt enkelt. Några förebilder kommer inte att publiceras för
de vill vi helt enkelt inte minnas.



Jag vet någon som har bilder på ett nyrenoverat kök att visa också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela