Mor & Dotter pysselblogg

Kreativa mässan

Publicerad 2011-01-31 17:22:59 i Sy & Textil,

som gick av stapeln på Hotel Winn i Haninge i helgen var säkert en guldgruva för alla pysselmänniskor som gillar decopage, pärlor och garner. Men för oss som skulle sälja in lappteknik var det inte lika kul, tyvärr så berodde det nog mest på att arrangören inte marknadsfört det ordentligt. Hur många annonser om mässan har du sett?

De kviltare som kom blev glatt överraskade och var mycket positiva, så lite nya kontakter har vi ju knutit och det är jätteroligt!

Konceptet för mässan är annars väldigt bra tycker jag, endast två deltagare från varje genre och att alla skulle ha någon form av workshop till självkostnadspris. Själv lärde jag mig näverstickning som inte alls var som jag tänkt mig. Bilder kommer senare när jag "avancerat lite".

Här kommer lite bilder

 

 Här står Janet och demonstrerar japansk flätteknik.

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela