Mor & Dotter pysselblogg

Ett litet snabbinlägg

Publicerad 2011-12-22 18:53:01 i Hem & Hus,

mellan allt pynt, städ och matlagning. Här ett Tildapar som jag köpte på rean på Panduro förra året
men som inte blivit sytt förrän i år!



Nu ska det bli skönt med lite ledighet... en hel vecka, det är jag inte van vid vid jul. Jag brukar jobba någon av dagarna, men i år så blev det inte så. Om en liten stund ska jag åka in till järnvägsstationen och hämta äldsta dottern som startade tidigt i morse från Trondheim. Sen blir det en varm kantarellmacka och lite rioja!

Ha det bra där ute och kör försiktigt i jultrafiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela