Mor & Dotter pysselblogg

En vanlig onsdag

Publicerad 2011-08-10 11:50:46 i Loppisfynd,

med tråkigt väder, hade tänkt ta mig en ridtur och sen en sväng ut i svampskogen, men det är 11 grader varmt och regnet står som spön i backen. I stället har jag ägnat mig åt en del administrativt arbete som momsredovisning och uppgradering av redovisningsprogram....sånt måste också göras ibland när man är egen företagare. Nu är det gjort!

Var till Biltema och köpte mig ett sånt där golvpussel som alla proffsiga stickerskor verkar ha, otroligt bra när man ska blocka. Så nu ligger min stjärnhop på tork, här ser man mönstret jättetydligt, tyvärr syns det inte lika bra i irl...

Det ska bli skönt att kunna börja använda den nu när det är lite svalare ute och man - som jag - gärna sitter på altanen och handarbetar.



Var en sväng på loppis igen igår tillsammans med dottern. Tyvärr så regnade det även då, men jag lyckades
fynda en gul CAP-burk för 30 spänn. Har aldrig sett en sån förut, bara blå, så det var ju lite kul.



Lite svårt att fota en sån här mörk och dyster dag och dessutom blänker det i "guldet"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irmeli & Ellinor Sjölander

Vi är mor och dotter från Falun, Dalarna, som älskar att pyssla och fixa. Därför har vi den här bloggen så vi kan skryta lite om det vi åstakommer också ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela